miércoles, 19 de octubre de 2011

Presentació

Hola! Soc na Arantxa i aquesta és la meva presentació !
Tinc 30 anys i he accedit al grau de magisteri per l’accés a majors de 25 anys, pensava que l’única plaça que surt per el grau d’educació a la seu d’Eivissa no seria meua, però l’esforç i molt de treball durant un any, han donat els seus fruits.
El meu currículum d’estudis no és molt ampli, venc de la EGB cursada en Can Misses i no vaig fer ni la ESO, ni batxiller. He estat treballant en restaurants i bars. Ara estic en una oficina a mitja jornada.
Quan fa 3 anys vaig vendre el meu restaurant , vaig començar a tenir moltes ganes per estudiar.
La meua filla Joele que te set anys o com diria ella set i mig ,a set la personeta que em va ajudar més a triar el camí. Per a ella els mestres son com els seus ídols, els estima moltíssim. I jo esper que algun dia, els meus alumnes puguin donar-me aquestes mirades tendres i transparents. També he tingut l’experiència de l’escola de la meua filla que es molt innovadora, treballen en projectes. Ells busquen la informació i els mestres son molt més propers, tot això ma ajudat a l’hora de decidir que fer.
Com tot, no serà un camí fàcil, n’hi aura dies positius i d’altres no tan.
Però il•lusió i moltes ganes d’aprendre son dues paraules que definirien aquests primers dies.

ARANTXA YERN

No hay comentarios:

Publicar un comentario