lunes, 31 de octubre de 2011

QUIN TIPUS DE MESTRE VULL SER?...

Hola
El treball del llibre "Va de Mestres" m'ha fet reflexionar sobre el tipus de mestre que vull ser.
Jo vull ser un mestre conscient del meu rol .La meva feina principal serà educar als meus alumnes amb el repte que comporta transmetre, i estimular el desenvolupament físic, emocional, intel • lectual, social, ètic i espiritual.
Vull que les meues classes siguin llocs on es investiga, experimenta, modela, es comparteixen idees, es prenen decisions per a la solució de problemes i es reflexiona sobre el que és necessari.
Inspirar confiança i reflexionar sobre els meus errors per també millorar el meu auto desenvolupament.




Hem après a utilitzar noves tecnologies com el photopeach i el scridb que són molt interessants i tenen moltes funcions.
Amb el photopeach hem fet un vídeo jo i n’Ana que esper que us agradi.
Així dons deix aquí els meus principis com a estudiant de magisteri de infantil, fent possible recordar-les a un futur.


QUIN TIPUS DE MESTRE VULL SER?? on PhotoPeach

No hay comentarios:

Publicar un comentario